många nya saker!!

Hej hej!!

Tyvärr så hann jag inte göra klart alla bilder innan jag var tvungen att åka och jobba. Men de ligger på datorn där hemma. Så jag hoppas att jag hinner lägga in de i kväll eller i morgon.

Igår så var jag nere och skaffa mig en ny mobil...en iPhone blev det =) när jag sen åkte till mamma och pappa för att lämna lite kattmat till Fisen så tittade vi där bilen stod parkerad på julafton...och jo då..där hittade vi den helt vatten skadad. Jag hoppas jag lyckas torka den så att jag kan komma åt mina nummer i alla fall. Men annars gör det inget att mobilen e förstörd för den va helkass innan i alla fall. Den stängde av sig ca 15ggr om dagen.

Igår så var jag även inne och köpte mig nya jogging skor + en "tränare" att koppla in i iPhonen och i skon. Ska visa hur den ser ut när jag kommer hem. =) Så nu e jogging motivationen hög! =) Men jag har inte fått min iPhone än så jag kan inte börja använda den än. Men längtar tills jag kan sätta igång!! Jag funderar även på att anmäla mig till en liten jogg tävling... ca 5km bara...bara för att ha något att träna emot!

Det jag har saknat är Spotify...men det fixade jag idag!=) WOHO.... gärna lite tipps på bra tränings låtar och även andra låtar med!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0