Malmö håller på att vakna



Solen håller på att gå upp över taken här i Malmö. Jag sitter och längtar efter mitt kaffe som jag inte har satt på än. Min nya önskning i livet är att min Starbucksmugg ska producera kaffe med mjölk helt av sig själv. Tar man en klunk fylls det på en ny...vad tror ni om det? åå..ja, det ska ju vara GRYMT gott!! Så klart!!

Jag tänkte jag skulle visa hur handledsvärmarna blev som jag broderade och som har fått Emelie som ägare


Denna gången så gjorde jag handgjord lappen för hand oxå med lite broderi.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack! Hoppas du också har haft en bra jul?

2009-12-29 @ 22:46:28
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: Jessica

Gott nytt år gumman! Kramar

2009-12-31 @ 19:12:19
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Handledsvärmarna var underbara. Dom värmde mina små händer i Londonkylan. Du är väl bara världens bästa Marie =)

2010-01-04 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0