Kul med lite ideér!

Jag har precis varit ute på en shopping runda! Det jag kom hem med trodde jag aldrig jag skulle komma hem med. Jag kan tyvärr inte avslöja vad det e förnågot för tomteverkstan måste ta hand om det först! =) (*viskar* sen kan någon av de som ska få det tjuvläsa här)
Men jag kan avslöja att det kommer bli GRYMT snyggt när det e klart! Hoppas mina hustomtar hjälper mig så jag hinner bli klar i "verkstan" till julafton!

Känslan i min kropp har varit helt underbar hela dagen. Börjar verkligen känna att jag närmar mig balans igen. Det e så skönt att ha den känslan!
Från köket doftar det ljuvligt, älsklingen gör Quornfärs. Visst e det alltid godare när någon annan lagar bra mat till en!? Jag tycker det i alla fall...

Nepp, nu måste jag förbreda tomteverkstan för lite pyssel!!

Ni kanske får en liten tjuvtitt på vad jag hittar på senare! =)

Kommentarer
Postat av: Emmas Form

GRYMT mycket godare när någon annan lagar och man bara får gå och sätta sig till bords :)

2009-12-10 @ 18:43:56
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0