Jag 3år! VILL INTE

Jag borde sitta i bilen nu för att ta mig till macken för att tanka. Men jag VILL inte! Det e grymt jä-la kallt. Det blåser igenom en! Desutom så vill jag inte tanka upp mina sista pengar..men det e ju tyvärr det jag kommer få göra. Sen e jag fattig som en kyrkråtta! (mormor språk)
Jag hoppas att vi får lönen den 23 så jag hinner köpa de sista julklapparna då. Fast det är ingen rolig månad. Älsklingen får inget CSN så jag står för varenda krona den månaden...dvs åt råttorna igen! =(

Nepp nu ska denna neggo-olle bege sig iväg ut i kölden. Jag hoppas att bensinlocket går upp, för annars lär jag få frysa till döds på motorvägen! Eller så finns det kanske en räddande ängel!
Fy fasen va mycket dravel! Börjar nog bli lite väl trött....

Håll tummarna att jag inte kör av vägen eller krockar eller fryser till döds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0