Hemma från SM

Go kväll i stugorna!

Så har jag kommit hem igen. Vi har varit iväg med våra handbollstjejer på SM (svenska mästerskapen) i Kungsbacka. Vilken mysig stad/by. Handbollen gick jätte bra och vi är vidare till nästa omgång (steg 4 av 5) vi vann våra 3 matcher.

Det är "Plötsligt i Vinslöv" nu på tv. Ni som inte är från skåne, förstår ni vad de säger??? =)
Detta är humor på HÖG nivå! Bara att detta e verklighet. *skrattar*

Detta blir bara ett kort inlägg för jag måste ta och ge katterna lite kärlek! De e helt spattiga att vi kommit hem!

*skrattar* nu grillar de inom hus! 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis till vinsterna :)



Svar: Tack så mycket, ja det är jag på bilden.

2009-12-14 @ 10:03:22
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: Nathalie

Svar: Ja jag hoppas det blir bra. Och ja som sagt det tar ju någon dag innan man vänjer sig. Du får hålla tummarna 11.00 :D

2009-12-15 @ 09:07:28
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0