BORG-KOTTNING

Jag kör igång kampanjen VÅGA VÄGRA BJÖRN BORG nu! Detta beror på deras storlekar på underkläder. Deras andra kläder vet jag inget om. Men ärligt...storlek L ska är inte 40. Enligt förpackningarna så ska de ha tjejunderkläder upp till XL, men den storleken har jag aldrig sett i en affär för utom på herr sidan! Men då är XL storlek 42 dvs större tjejer ska inte få använda detta märke! Vad sänder det ut för signaler????

När vi var uppe i stockholm så hittade jag "mitt" märke...SALMING. Där var storlekarna normala och till och med nästan lite generösa. Jag såg i alla fall XL och det e väl det MINSTA man kan begära på ett klädmärke! Eller???
Jag kan verkligen rekomendera Salming, trosorna och linnena e riktigt sköna. Linningen är skön, tyget mjukt och passformen super bra. Så jag slår ett slag för de i stället! =)



Linnet här är från Salming. Behöver jag säga att det står på min önskelista?? =) 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag förstår precis vad du menar. Det är lättare sagt än gjort men jag lovar. jag kämpar :) Och tack än en gång för dina fina ord, det hjälper verkligen!



Och jag är helt med dig på din BORG-KOTTNING :D

2009-12-11 @ 09:02:37
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: Katja

Ja, visst var dom! :)

Ha en trevlig fredag!

2009-12-11 @ 15:17:22
URL: http://katjaandersson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har själv gått på behandling för ätstörning, bulimi. Och jag vet liksom vad jag ska göra, men ATT göra det, det är det som är det svåra. Men tack för ditt stöd!



Hoppas du också får en trevlig helg :)

2009-12-11 @ 17:44:25
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: Fröken Frodig

Men herregud, vem har fått för sig att stl 40 är L! Jag såg förresten en stickad (tajt) tröja som var stl 42/XXL. Inte ens XL utan XXL alltså! Helt sjukt. Fast inte från Björn Borg. Och den var inte alls stor, som en vanlig 40/42 från Kappahl typ. Snacka om att jag (46/48 på Lindex/Kappahls stora storlekar) känner mej som en elefant...

2009-12-11 @ 17:47:13
Postat av: Emmas Form

Har vi likadana jeans? :P HM?

2009-12-13 @ 15:42:29
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Matilda

trist att det är så. själv ÄLSKAR jag björn borg och har säkert 10-15 par trosor därifrån, men håller med om att storlekarna är missvisande.

synd, för de är extremt sköna och passformen är perfekt.. så jag önskar varenda en på jorden kunde ha sådana!

men, tur att du hittat ditt märke! salming! bra bra bra!



brukar ju åka en del till italien, appropå missvisande storlekar... och HERREGUD vad med ångest man får när man ska prova kläder där. en 38 (som jag ofta är) får inte ens på mig 42, och ibland inte heller 44. Så, där är det inte allllls kul att testa kläder. för något år sedan skulle jag prova jeanskjol och bara "jag veet att storlekarna är knasiga.. så jag tar en 44 direkt." och KUL att inte ens den passade då.

hatar när storlekarna är knasiga.

2009-12-15 @ 10:49:08
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0