Bild uppdatering



Julen i lite bilder!
Mina julklappar är Starbucksmuggen (ÄLSKAR, använde den idag..super god att dricka av) Tvättburken (ÄLSKAR) Chokladen (tyvärr bara 50% så den får jag nog bjuda bort) Disktrasa (kommer nog inte användas, den e för fin) sen fick jag oxå en super snygg väska av älsklingen (får återkomma med bild) sen fick jag oxå en VM-finalsbiljett 2011 i handboll..Sen för vissa pengar jag fick av mamma och pappa köpte jag detta



Så nu ska det joggas! =) Jag har till och med funderat på att anmäla mig till en "tävling"...men vi får se.


Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

VM-finalbiljett!!! Lyckos dej! Skulle lätt byta in alla mina julklappar för en sån... Undrar om det finns några kvar tills min födelsedag i sommar.

2009-12-28 @ 15:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0