Vad innebär detta??

I går natt så drömde jag något skumt. Jag kommer inte ihåg exakt vad som hade hänt. Men Caisa låg på sjukhus av någon anledning..jag va och hälsade på och spelade nitendo med hennes dotter och man. en kommentar jag kommer ihåg va "vilken tur att det finns trådlösa konsoller nu för tiden!" (snacka i-lands problem!!!) Men vilket fall....när jag skulle bege mig där ifrån så träffade jag någon som gjorde mig rörd så tårarna börja rinna.....trodde jag, när jag tog en näsduk så vad det blod som kom istället för tårar. Helt förvirrad vaknade jag, vad innebär detta?! Gråta blod....



Sökte på nätet och hittade en sida om trömtydning:

Ordet BLOD, se flyta: pengar.

Ordet

GRÅTA: I drömmen är du förtvivlad men vet inte varför. Det kan till och med hända att du vaknar av att örngottet är vått. Trösta dig då med att det anses mycket lyckosamt att drömma att man gråter - bl. a. lät det innebära pengar! Ett par andra tydningar är: "på sorg följer glädje" och "oväntad lycka".



Innebär detta att jag kanske kommer få lite pengar!?!?! för ingen hade varit gladare än jag i så fall!!

 


Kommentarer
Postat av: Caisa

Ja, pengar kan man ju alltid hoppas på, men vad ötäckt att gråta blod.

Hur går det med scrappandet. Nu är jag lite sugen, får nog leta upp mig en skiss i nat från nya sidan.

2009-08-20 @ 17:23:01
Postat av: Nostalchic

Kanske har du sett på serien True Blood ( om inte så är den galet bra) Där gråter vampyrerna blod.



Ha en fin dag!

2009-08-26 @ 19:36:46
URL: http://beyondsizes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0