Fredags lyx och lördags fest

GoKväll alla!
Det e några dagar sen jag uppdatera er.
I fredags så blev det en jetsettsdag. Golf på barsebäck och sen tennis på kvällen det som saknades va segling.
Det va första gången jag spela tennis, men fasen va kul de va. Inte så lätt men det gick framåt. Vi spelade dubbel, Min älskling, hans bror och tjej. Efter tennisen så åkte vi alla hem till oss och åt tacosgratäng och drack gott! 
Sen gjorde vi en sak som vi har tänkt på att göra länge, vi letade upp hur man gick till takterrasen på vårt hus. Ja, det heter ju inte takterras, men det låter bättre än mattpiskbalkong! =)

Söta Emelie uppe på takterassen med livetsgoda! =)


Bröderna slappar i soffan! Älsklingen inte lika sugen på att bli fotad

I lördags så va vi bjudna på kräftskiva. Kl 16.00 började rajrajet.
En riktigt rolig kväll med många skratt och roligheter. Vi hade lekar och de viktigaste av allt va att rätt person vann i familjefajterna! ...ja just det JAG!!














ETT STORT TACK FÖR DENNA SUPER GOA KVÄLLEN CAISA MED FAMILJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0