Scrappkvällen hos Anneli

Här kommer lite bilder från scrappkvällen

Mitt lilla alster


Caisas alster


Annelis alster


Vi har påbörjat en drinkbok...en liten anledning att få träffas att scrappa bilderna vi tagit under tjejkvällarna.
Eftersom jag inte har "gjort" någon drink så tog jag på mig att göra framsidan..


Caisas drinkar från hennes tjejkväll


Annelis drink från min tjejkväll


Drink boken kommer fyllas på med vattenmelondrink och turkiskashots mfl

En riktigt trevlig kväll med mycket god mat hemma hos Anneli blev denna scrappträffen. Jag insåg ju som jag anna innan jag åkte dit att man blev galet sugen på köpa en massa nya scrapp saker! =)
 
Tack Anneli för att vi fick komma ut till dig, det gör jag gärna igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0