lite uppdatering

Det känns som jag har emigrerat här ifrån, men det har jag inte! Jag har bara haft FULLT upp. Helt galet mycket att göra.

Om några timmar så åker vi iväg till hemlig ort med våra töser. Ska bli himla kul, dom kommer utsättas både för det ena och andra. =)

Vad har annars hänt den senaste tiden?
Jo, mormor ligger och kämpar emot liemannen som vill komma och hämta henne. Hon stretar emot så vi har suttit vak över henne igår och idag.  Hon vill men vågar nog inte riktigt...det e hennes tid och det känner hon. Men det e något som håller henne kvar här.
Det e oerhört ledsamt men livet har ju sin gång. Känner inte för att skriva om detta just nu. Just nu e det krig mellan förnuft och känslor.

Annars har det varit oerhört mycket jobb. Jag har jobbat som en hottentott för att hinna med alla mina punkter denna vecka!

Och nu står det : PACKA på min lista! Så det får jag göra!

ha en bra helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0