1000000 kilos tung dag

Måndag morgon och jag bara vill vägra!! Jag vill inte..jag vill inte något alls!! Möjligtvis scrappa men det har jag inte tid till för jag har andra saker att göra. Men jag vill inte...fast jag vet om att när jag kommer ut till trädgårdarna så blir det bra, men nu när jag sitter här hemma så vill jag bara vara hos mina katter och mysa och få lite kärlek.

Dagens jobb är inte så betungande, varför känns det som att man ska bestiga alla berg i världen då?? 
Jag skulle gå till gymmet i morse men jag vägra..det gick inte att ta sig dit. Men jag kom i alla fall ut på en 45minuters promenad med lite tempo i. Jag får nöja mig med det, men jag känner mig bara ÖRK idag...gha.

Nä, nu ska jag ta mitt kaffe som e klart. Det e inte ofta jag kokar kaffe till mig själv, men idag så mutar jag mig själv med de för att rycka upp mig lite! 

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

men då har du ju gjort din motionsbit idag ändå, så då KAN du vara stolt och glad ändå! gymmet behöver väl inte vara bättre än en promenad i tempo? :-) jag tycker du ska vara stolt över dagen ändå!



sv: yees, nu är vi hemma igen!

2009-08-10 @ 11:40:32
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0