Energin är som bortblåst

Så börjar lördagen närma sig sitt slut. Det är 4timmar och 10min tills de blir söndag. Och söndag för mig är lika med jobb dag. I morgon så ska vi upp till torpet. Jag saknar torpet, ser fram emot sommaren oerhört mycket så man kan vara där uppe. I sommar så ska vi göra om ganska mycket där uppe. Vi ska bygga till lite, måla och fräscha upp där inne.
De ska bli otoligt kul, jag och min svägerska är "ansvariga" för de. Mitt hopp är att jag ska gå på massa loppisar och hitta lite saker att ha där uppe...som tex snygga fåtöljer som jag kan klä om.

När jag nu sitter här framför datorn så känner jag mig helt orkeslös. Jag förstår inte varför. Förvisso så har jag hunnit med en del idag, men så här trött bör jag inte vara!

Som jag skrev innan, kan de inte vara lördag en vecka nu! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0