underbara vår

Idag har det varit en kort jobb dag. Jag hade ju planerat att inte jobba alls eftersom Caisa och Wida skulle komma på besök, men Betty boop (bilen heter väl de Caisa?? =) ) ville ju inte leka. Men jag har att göra, och för mitt samvete så va det skönt att komma iväg till tippen.

I morse tog jag lite sovmorgon oxå, jag va inte på gymmet förän kl 9. Men jag kom iväg!




Det börjar verkligen bli vår här nere. Våra underbara magnolier har slagit ut. 

                                             

Nepp, nu ska jag få i mig lite lunch och sen ska jag scrappa! Längtar....(kommer antagligen slänga mig i lunchen så jag kan sätta igång! )


Kommentarer
Postat av: caisa

Japp, bilen heter så =)

2009-04-23 @ 21:56:45
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0