Pimp my Badrum

Japp...nu e projekt BADRUM igång.
Jag åkte iväg och köpte en ny borrmaskin....en slag-borrmaskin. En sak som är intressant är att när man är ute och handlar  "mans atteraljer" som tex borrmaskin då riktar sig alltid försäljaren sig till mannen. Så även idag...men det e JAG som ska ha en borrmaskin...inte han!!!! Irriterande!! =)

Förutom att vi åkte och handlade borrmaskin så tog vi svängen inom IKEA...där handlade vi lite saker till badrummet =)
Detta kommer bli bra! Ni kommer få se resultatet sen...=) Men de kommer inte vara klart förrän efter helgen...måste spackla och måla lite...sen ska de sys lite oxå...hitta ett skit coolt tyg som skall pryda insidan på korgarna som ska stå på hyllorna.  

Annars så har dagen varit bra! Så himla skönt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: tack så mycket! :-D gullig du är!



åh det där är så himla typiskt! att de alltid vänder sig till killarna då man är TVÅ att köpa prylar. som när jag och mattias skulle köpa bil innan jul... herregud, höll på att bli tokig!!! tittade kanske på mig 3 sekunder sammanlagt, sen bara mattias mattias mattias.

2009-04-15 @ 22:05:20
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0