ny vecka nya insattser

De heter väl så? Fast man borde väl kunna säga " Åter måndag nya prövningar"

Gymet är redan avklarat, så de e skönt. Just nu så tycker jag att utfallen e GRYMT jobbiga. Det va ju min favorit övning när jag tränade handboll...men nu så e de som en mental block...visst jag gör de, men de e galet jobbigt att komma igång...och nu så börjar jag fundera på om jag ska lägga på någon vikt oxå. Men det får jag nog fundera på ett tag till ;)

Igår va vi ju som sagt uppe i torpet. Gud va skönt de e där uppe! Pelle var redan där uppe när vi kom, han slipa ekbordet vi byggt. Sen så gjorde jag och Pelle en bänk till bordet. Bordet är högre än vanligt pga att mamma ska kunna köra rakt in med rullstolen..där av så byggde vi en högre bänk med fotstöd =) Riktigt söt faktist.
Mitt minne till kameran har gått i sönder där av så bjuder jag inte på några bilder. =(

Vad bjuder denna vecka på då??

Jo idag så ska jag åka till Eslöv och prata med greenkeppern om gräs och mossa, jag ska hämta lite av mina verktyg hos min moster och morbror. Ikväll så ska jag åka och jobba, mäta en massa avstång och höjder i en trädgård.

Sen i veckan så ska jag ta det gansak lungt. Jag har redan nu jobbat över 100% hos mamma + en jäkla massa i trädgårdarna så jag måste få rå om mig själv nu känner jag. Jag kommer förvisso rita och beräkna på jobbet, så de blir jobb, men mer fritt...så jag tänkte att jag ska få tid med lite scrapp oxå!

nepp...dax att hoppa i ett bad! Vill inte lukta svätt hela dan...inte så trevligt för alla andra jag möter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0