Nattsömn önskas

klockan är nu 03.24 och jag har legat och vridigt mig i sängen nu en timme. Jag e igentligen trött men jag har bara en massa jobbtankar som yr omkring i huvudet på mig. Jag ligger i dvala men har både monolog och dialog med mig själv i huvudet hur jag ska lösa olika problem och saker jag inte ska glömma. Det är otroligt enerverande!! För jag e trött, men de går bara inte.



Tur i oturen att jag e "ledig" dvs en massa pappersabete och ritningar som skall göras i morgon (idag, fast på en bättre tid) så att jag kan sova lite under dagen.

Jag ska väl kanske inte vara så upprörd. För jag är i vanliga fall en person som sover otoligt bra om nätterna, men det är irriterande när man vill sova, men man kan inte. Kommer och tänker påsången som Lovis sjunger till Ronja Vargsången
"du varg, du varg kom inte hit, jag vill men kan inte sova"

Vad brukar ni göra när ni bara har en massa tankar som flyger omkring i huvudet på er när ni ska sova??

Kommentarer
Postat av: Matilda

fy, det där är jobbigt! så blir det ofta för mig då jag är stressad över jobb... brukar vanligtvis somna inom 10 minuter då jag lagt mig i sängen, men då ligger jag vaken i minst någon timme. och det är skitjobbigt! tankarna bara snurrar!

så, tyvärr har jag inget tips! :-(

kan som sagt bara säga att jag känner igen mig väl!



sv: vad roligt att du gillar mina teckningar! det gör mig glad! tack så mycket! haha, du skriver att du gillar frillorna, varför? vore kul att höra! haha!



ja fåtöljerna är hur sköna som helst!! det var därför jag liksom fastnade i den ena hela eftermiddagen... haha! riktigt mjuk och härlig! en kostar 250 kr! ;-)



jo angående det där med kläder... det är lite hemligt än så länge.. men snart kommer det komma upp lite grejor på bloggen.... ;-) (scch sccchh) hihi

2009-04-28 @ 12:26:08
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0