Lördag vill jag ha i en vecka nu!

Kan någon ordna de?? =) Snälla....

Lördagar är mina favvis dagar i hela veckan. Detta pga att jag LEDIG!!!!! Min enda lediga dag på hela veckan. 

Vad har denna lördagn att bjuda på?

* God frulle - ja, det blev tyvärr inte på "vårt" ställe för de öppnar inte för än kl 10.00. Detta va vårt föredetta favvis ställe, men deras servis har blivit så fruktansvärt dålig. De tar lika mycke betalt som innan, men nu kostar kaffe 10kr exta eller jos 10kr extra...de har mindre pålägg och personalen kan vara helt vresiga! Ne...SORL e de BÄSTA stället!!

* Bonus träningen e gjord. Så skönt att vi kom iväg...de känns bra in i själen! =) Desutom börjar jag kunna se på min kropp att jag tränar. Det e ju alltid kul =)

* Lunchen är inhandlad...det kommer bli tomatsoppa med pasta. *viskar* jag lyckades avstyra storhandling idag, jag vill inte göra alla tråkiga hushålls syslor när jag e ledig, jag vill känna  mig lite ledig oxå!

* Vi ska tvätta ungefär si så där ALLA våra kläder i eftermiddag...lite mindre kul, men de måste ju göras. Trosorna e helt slut nu...

*Ikväll så har vi faktist inga planer alls... vi får se vad som händer! Ska ni göra något kul i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0