I fint väder får man

inte sitta inne och titta på film. Men de e ju faktist inte så fint väder på kvällarna så de e ju okej att titta film nu! Eller hur?? =)

Vi gick ut genom dörren och tog en sväng på stan. Det e de jag ÄLSKAR med att bo i stan. Det e bara att öppna dörren så e man där, inte åka buss eller bil för att ta sig dit. INGA PROJEKT!!
Vi tog en tur i stan..där va jag... så när vi va på väg hem så gick vi inom Hemmakväll och hyrde 3st filmer.

      

Arn - Riket vid vägens slut. Den andra i Arn serien
Patrik 1,5
The Bucket list

Hur ni sett dessa??
Jag kommer vara hos mycket hos mamma denna vecka och för att kulturella (eller vad de heter) henne lite inom film världen så hyrde vi några stycken.Mamma har fortarnade inte sett Sagan om ringen filmerna....fast det inte e hennes typ av filmer så känner jag att man MÅSTE se dom. Mamma ser inte på filmer längre, hon gjorde när jag va liten men hon gör inte de längre. Vet inte varför hon inte gör de längre faktist. Får nog fråga henne om de. 

Nä, nu ska jag vara duktig och få mina företagspapper klara till revisorn.

Hej svejs 


Kommentarer
Postat av: caisa

Jag har sett ARN, fasst på bio så jag kommer knappt ihåg vad den handlar om ens. Men de andra har jag inte sett och det låter inte direkt som man behver se Patrik heller =)

2009-04-08 @ 07:52:19
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0