Fredag kväll!!!

Fredag eftermiddag och jobb OCH TRÄNING e avklarad!! Jodå..träning på gymmet även idag. Det e ett bonus pass...jag har ju annars sagt 2ggr i veckan så allt utöver de e bonus.
Det som inte va så roligt idag va att de va tjocksmock speglar idag. Ja, ni vet...ibland när man ser på sig själv i spegeln så e man söt, "smal", snygg dvs SNYGG SPEGEL...sen när man ser sig i samma spegel en annan gång så e man ful, tjock eller något annat mindre kul dvs FUL SPEGEL..idag va de FUL SPEGEL...

Ikväll så har vi inget planerat, men jag funderar på att rensa bordet och göra mönster och sy innertyget till korgarna. Men vi får se...

Tillkvällsmat så blir de hemmalagad potatisgratäng med qournfileer. Mumms...sen kommer det nog bli smoothies....mumma =) 

Kommentarer
Postat av: Matilda

känner igen det där med ful/snyggspeglar! haha! vår hallspegel är ALLTID en fulspegel. ljuset kommer liksom snett uppifrån och precis alla skavanker på kroppen syns. hett.



haha, vad söt du är! jag brukar (om jag ska vara ärlig, och det ska jag ju) också kika runt lite efter böckerna på reaborden. har hittils inte hittat någon där och pustar ut varje gång! haha! närå, det är väl ingen katastrof om jag skulle hitta en av böckerna där (för jag förstår ju att ALLA böcker reas ut tillslut. tillochmed astrid lindgren-böckerna) så det är lugnt! :-D men visst är det roligare att hitta dem i riktiga hyllan.. ;-)

2009-04-17 @ 23:17:59
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: caisa

Gött att träna en fredag. Fast tycker ofta snygg speglarna finns på fredagar. fredagar brukar om itne annat vara en dag man är snällare mot sig själv på eftersom det ska bli HELG =)

2009-04-17 @ 23:42:32
URL: http://clogg.weebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0