April April

God morgon!!

Jag tycker verkligen inte om att vi vridit fram klockan...för klockan e bara 08.00 i mitt huvud men på alla klockor så e den 09.00. En timme bara försvinner och de gillar jag inte =(

MIn älskling har börjart bli duktig och börjat styrketräna igen. När vi träffades så tränade han 4-5ggr/v på gym och hade en grym kropp, hans kropp nu e de INGET fel på, men han trivs inte själv.
Men de jag ville komma till e att VARFÖR slutar man göra sånt man brukar för att man blir ihop med någon?? Det e lika dant för mig. Jag va iväg och tränade mellan 3-5ggr/v oxå men de e som bortblåst nu.
Jag älskar verkligen att träna men försummar mig själv för att jag sätter alla andra i första rum. Tyvärr. Men de e jag i ett nötskal.

Jag har många drömmar, men en av dom e att checka in på ett hälsohem som man tränar mycket på och lagar bra mat. Jag hade velat vara in checkad där tills jag hade nått min ideal vikt! Så jag någon gång kan känna mig smärt och vara i bra form. Men som sagt, de e en dröm de där!

Ne, nu ska jag lämna över datorn till min älskling som ska plugga.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Matilda

håller med dig helt och hållet!

själv tränade jag som en galning förut, hade saker nästan varje dag, men sen liksom rann det ut i sanden! man var hemma istället med pojkvännen! inget fel med det, men nog har man saknat det där sportiga många gånger, men de gångerna har man inte fått ändan ur och faktiskt gått iväg och tränat! det har blivit mer bekvämt på något sätt att stanna hemma! haha! värsta soffpotatisen..

men nu har jag faktiskt tagit tag i det hela! köpte ju kort på friskis för några månader sen och har tränat kanske 3 gånger varje vecka sedan dess, och det är bara SÅ skönt och SÅ härligt!!! det är bara det där första steget som är lite jobbigt... det från soffan. haha! :-)

2009-04-01 @ 11:56:41
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0