090421

En kropp som värker, huvudet lika tungt som en kanonkula.
Jag kom precis hem från nya projekt trädgården. Jag och Per som jag lärde känna när jag gick Arborist utb. En jäkligt go grabb...eller grabb och grabb..han e nog närmare 35 eller nått. Men han e en toppen person som jag ska göra detta uppdrag med.

Idag har jag gjort klart en trädgårde till 99.7%. Ja, hur kan man göra de? Jo, jag ska bara kratta över gräsmattan och köra på tippen i morgon. Sen e den trädgården klar. *tjing tjing* 
 
I morgon skulle ju jag och Caisa träffas, men hennes skrutt bil har gått i sönder så den kan inte köra till malmö. =( Tråkit. Men vi bestämde att vi skulle dejta över nätet i stället i morgon eftermiddag. Så lite scrapping kommer ni antagligen få se här i morgon.

ne. nu ska jag lägga i lite pasta i vatten.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0