090420

God morgon god morgon!!

Nu sitter man här lite lagom svettig efter gymmets ansträgningar. Jag tycker verkligen att de e skönt att gå dit innan man avverkar jobbdagen. 

Just nu e jag inne i en anti-jobb period. Mamma e de lugnt att arbeta med, men att gå ut i trädgårdarna så känner jag bara ANTI. Fast de är ju där jag borde känna JIPPI...men de gör jag inte just nu. Det kan ju bero på att vårstädningarna inte e så himla spännande. Eller så kan de ju oxå bero på att jag jobbar 6dagar i veckan. Jag kanske behöver ha lite ledigt oxå. Jag känner ju att jag hinner inte med mig själv och mina andra intressen som jag vill. 
Jag ska i alla fall försöka hinna att jobba på så pass bra idag och i morgon så att jag kan träffa Caisa och Wida på onsdag. Det e mitt mål för veckan.

Caisa ang de dära 4 rullarna så e de inte bara bra för att man inte behöver byta så ofta utan oxå när man bor som vi gör (kärleksfullt) så får man utnyttja all yta som finns...=) Tanken e ju från början att man ska ha den dära stången stående..men jag tyckte de va roligare att ha den liggande.  

Nä, nu ska jag ta tag i mig och göra mig klar för en lång dags arbete!

Kommentarer
Postat av: Matilda

trist det där med att man är anti. men så har nog alla det på jobbet ibland! håll ut! :-)



sv: tack för fina ord!

2009-04-20 @ 11:36:27
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0