Var e nyckeln?

Vilken dag det har varit idag igen! Vädret e strålande och det känns inte som det är i början av maj utan det hade kunnat vara en fin augusti dag.
Dagen har jag spenderat i Pildammsparken med Pillan, Johan och Eddisen. Så under den parken är! Jag vet varför jag älskar Malmö...den har STORA fina parker som man upptäcker nya saker i varje gång man besöker de.
...
Det som var en underbar dag blev lite jobbig när jag förstod att jag inte hade någon lägenhetsnyckel med mig. Hela väskans innehåll låg utspridd ute på gångbanan, men ingen nyckel....och jag var JÄTTE KISSNÖDIG!! PANIK!!!
Försökte älsklingen, han jobbade ju så han svarade inte...vad att göra?! Jo, sätta sig på trappan intill porten och vänta tills någon skulle in eller ut så jag kunde se om vi glömt låsa dörren. Den söta damen vi har i huset skulle ut på ärende som tur var så jag kunde smita in. Var fanns nyckeln?? Jo, i dörren på utsidan.... UPPS! Tur att Malmö är så lugnt och säkert att man inte behöver va orolig för inbrott eller liknande ;)
...
Vilket fall så slutade detta med att jag blev skit trött och grinig och kände mig sämst i världen!
Så nu så virkar jag och dricker kaffe så jag kan kicka igång glädjehormonerna!
Ha en bra dag!
MIA

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har också börjat glömma nyckeln i ytterdörren, börjar man redan bli senil eller vad ;)

2011-05-11 @ 08:33:54
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Caisa

Att glömma nyckeln i låset på utsidan hör till vanligheterna :) Dessutom kan inte någon som virkar hjärtekatter vara sämst i världen, tänk vad mycket gott och glädje den personen skänker andra :) !!

2011-05-11 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0