Fototagning för Upp & Ner

Vad gör man inte för att få den perfekta vinkeln? Idag så var jag och Pillan och tog våra Fotosöndags bilder som skall redovisas i  morgon. Temat denna vecka är Upp och Ner. Denna underbara pose fånga jag undertiden Pillan tog sin bild.
...
Ni som känner mig privat vet att jag inte tycker att någon kan fång mig hur jag ser ut på bild. Eller rättare sagt, jag BLIR inte bra på bild som andra tar... Detta antagligen för att jag ser mig själv på ett sätt och ni andra på ett annat.
Men idag när jag var helt NATURELL och inte hade de minsta smik på mig så tog Pillan foto på mig medan vi satt och pratade.
Vet ni, detta foto e i topp på bilder som någonsin tagits på mig ( i vuxen ålder) och då måste det säger det ENORMT mycket om den som håller i kameran! Eller hur?!
Det ska bli otroligt intressant och se alla andras bidrag på temat i morgon!
Ni får se mitt bidrag i morgon oxå...eller kanske senare i natt när jag har taggat det!
...
Ha en bra kväll!

Uppdatering
Min Bild

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härliga bilder och vad fin du är, vilka blåa ögon!!

2011-05-17 @ 10:31:38
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0