En ny väg har öppnat sig...

Det börjar bli sommar i Malmö. När kommunen hänger upp blomamplarna längst med gågatan då e det ett säkert tecken.
...
Just nu så är det många saker som snurrar i huvudet på mig. Jag har gett min in i en ny sak. En väldigt intressant sak som både skrämmer skiten ur mig och gör mig nyfiken. Det är en sak som jag kan stå för, men jag vet att det krävs en massa arbete och jag kommer få en massa NEJ! Jag hatar få en massa NEJ, men jag måste lära mig att det inte e mot mig personligen utan det är mot det jag har att erbjuda. Men det e de som tackar nej som missar chansen..... men vilket fall så tycker jag att det e jobbigt!
...
Så om jag hör av mig, var öppen sinnad och lyssna...detta kanske e något för dig!
Eller om du är mer nyfiken så hör av dig till mig på [email protected] så kan du förändra ditt liv oxå!
...
Ha en bra dag!
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0