Besviken över sig själv

Jag har varit så oerhört besviken på mig själv. VARFÖR VARFÖR VARFÖR kan jag inte följa ett schema? Varför måste jag bryta det?? Förra veckan så sket jag i 2st pass vilket jag är besviken över. Jag hoppade över ett styrkepass och ett intervallpass ( 1km jogga 2min gå x3). Hela dagen idag så har jag känt mig kass och haft en oerhörd besvikelse i kroppen. Idag så skulle intervallerna 2km jogga 2min gå x2 börja. Men jag hade ju inte gjort det andra, så skulle jag fortsätta eller skulle jag göra det jag inte gjort??
Jag valde att göra 1km passet, för jag ska inte skynda iväg bara för jag e kass som inte gör det jag ska!
...
Det viktigaste var att jag kom ut och gjorde det idag, jag sket inte i det som jag brukar göra när det inte går som jag tänkt mig! Efter passet kunde jag konstatera att jag inte har någon uthållighet (eller snabbhet, men det visste jag redan) fösta kilometern joggade jag på 6.32 , andra kilometern 6.40, tredje kilometern 4.46. Det skilde 14sekunder från första kilometen till sista....suck.. inte bra!
...
Nu står Eddisen och skäller och vill gå ut på sista kissrundan!
Ha det så bra!
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0