vårtecken för mig är



Vårtecken för mig är när pappa och mamma bytar gardiner! Det sker varje år vid denna tidpunkt....eller kanske lite senare. Mina föräldrar bytar inte gardiner en massa gånger per år som vissa familjer gör. Utan det e till jul och till våren det bytas.
Bytar ni till påsk? Sommar? Höst?

Som ni ser så har jag lagt till en länk till TANT LINDBLADS hemsida här till vänster, jag hoppas ni tittar in där oxå mellan varven. =)

Nu ska jag fotstätta virka lite fuldjur, det går framåt men det tar lite tid. =)

Jag hoppas ni får en bra fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du hade en bra fredagskväll då också! Och din nya sida är helt UNDERBAR! Designen och illustrationerna och helheten - ALLT är så himla fint och du är så himla duktig!!!! :):)

2011-03-12 @ 14:21:54
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0