2 motivationer för att diska

Som jag skrev innan så var jag TVUNGEN att städa idag. Köket var överfullt av disk. Vad gör man då för att motivera sig till att diska? Jo, om man heter Mia och är TVUNGEN till att diska pga älsklingen strejkar då tar man fram sin dator och ställer den i köket letar fram något program på någon play kanal eller ett radioprogram som Husmorsskolan eller liknande. Tiden bara rinner iväg. Mycket trevligare att diska då
Det andra jag gör är att belöna mig själv, idag blev belöningen en ny foundation. Det blev ett helt nytt märke för min del, Clinique. Jag har haft puder foundation de senaste åren....men jag vet inte vad jag tycker bäst om. Men nu provar jag på detta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0