Tyst om natten så sitter jag och jobbar

Godmorgon!!
Just nu är det inte allt för många timmar jag spenderar i sängen. Fast jag ska inte klaga, det e självmant! När jag sitter och pillar med mitt nya projekt så springer bara timmarna iväg och just på kvällen/natten när det e lugnt och stilla så blir jag väldigt produktiv. Älsklingen är inte lika nöjd och han klagar över att han inte kan slappna av när jag sitter uppe.
Men jag har bestämt mig för att jag måste begränsa mitt arbete med projektet till vanliga arbetsdagar (försöka ska jag göra)
Idag så ska jag göra 2st kort, en som fyller 60år och 55år. Men jag ska hinna med en lunchdejt oxå med min nästkusin idag. Det ska bli trevligt för det var oerhört längesen vi sågs.
Ska ni hitta på något idag??

Kommentarer
Postat av: Pillan

Du är superduktig gumman.... Hoppas att du hade en riktigt mysig dag :)

Det kommer snart ett par beställningar från mig med ;)

Var inne på hemsidan men det gick inte??

POK

2011-03-02 @ 21:13:31
URL: http://www.pytternasmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0