Rökgul pappershållare och sjögräsgröna våt...

img_7959 (MMS)

Rökgul pappershållare och sjögräsgröna våttapeter från 1900-frös  ihjäl har de på sjukhuset i Lund. När jag besöker sjukhuset och måste besöka någon av deras toaletter så vill jag att de ska kännas fräscha Bara att behöva använda en toa på sjukhuset känns si-så-där.. Man vet aldrig vem som varit på toan innan och varför... Va de kanske magsjuka? Kräktes de? Vilket fall så känns toan med rökgula pappershållare och sjögräsgröna väggar riktigt skitiga, detta även de är jätte rena.  Jag måste även skriva att det finns fina toaletter på Lunds lasarett, men det e tragiskt att det finns sådana här toaletter kvar.


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - Om träningen & livet

på IKSU (www.iksu.se) där jag jobbar så har vi jättegamla omklädningsrum där golven blivit så slitna att det ser ut som jättestora fläckar på dem, fast man skurat dem med maskin!



Så även fast man gnidit och putsat och gjort jätterent känns de skitiga bara för att de är så orenoverade!



det är synd, speciellt när man får skäll av kunder för att det är skitigt... fast det inte är det!

2011-03-18 @ 23:09:52
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0