Redhead filurar på

God morgon!
Igår så hade jag och älsklingen dejt som jag skrev om igår. Mitt favvis ställe är Mosaik och dit gick vi.
En skön och mysig kväll blev det med en massa prat.
Igår på dagen var jag hos Jenny igen för att fylla på färgen. En underbar frisör och personlighet är denna kvinna. På kvällen valde jag att ha en hög knut till min svarta klänning. =) Fint fint med mitt röda hår!
Jag kom på mig själv att sitta och studera alla par och sällskap och filura på i vilket sammanhang de va där. Var de på första dejten? Var de gifta? Eller var det stora sällskapet en AW eller var det släkt?? Gör ni det oxå? Sitta och filurs på hur deras historia ser ut??
Nu måste jag göra mig klar till dagens handbollsmatcher!
Jag hoppas ni får en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin hårfärg!!

söt blogg föresten

kram www.jossis.se

2011-03-05 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0