Nominerat mig

Hej!!
Snart e det dax för mig att hoppa in i duschen. Kvällen bjuder på en dejt med min älskade sambo. Jag har ingen aning om vart vi ska gå och äta (inte säker på att han heller vet det)
Vet ni om en sak, någon har nominerat mig till Mix Megapols Tjejplan. Jag har ju mina aningar om vem det e... Men vem det nu e som har gjort det så e det otroligt gulligt! Det hade varit så GALET roligt att åka iväg på något sådan! Jag har inte varit iväg på en riktig semester utomlands på 6år!!! De sista 3åren så har jag lagt alla mina semesterdagar på handbollen.
kul kul.. nu e det dax att hoppa in i duschen!
Jag hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: LeClerc

Kul! Hoppas du kommer med. Har hört om detta i radion den senaste veckan och själva haft tankarna på en person som också skulle behöva en upplevelse som denna.

Vi får hoppas på tur för dig! :)

2011-03-04 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0