MJAAAUUUUUUUUUUUUU

Med en löpande katt som har ackompanjerat melodifestivalen så har vi avnjutit denna förvånansvärda väl genomförda tävling i soffan med god mat och gott vin! (tack Anneli )
Den enda laten som faktiskt var usel var Brolle, och jag som gillar Brolle i vanliga fall =/ Men sen gillar jag de olika låtarna på olika sätt.... men de andra var bra!
Eric och Danny har ju ett GRYMT nummer... men låttexterna är ju ingen större hit.... men sen har vi de nummer som har grymma texter men som har dåliga shower.... men jag röstar nog i alla fall  på Danny...fast jag gillar även Linda oxå... och de andra... svårt att välja.....
Vilka tyckte ni va bäst???

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kollade inte på melodifestivalen så jag har ingen åsikt, mer än att katterna på bilder var HUR SÖTA SOM HELST :D

2011-03-14 @ 18:43:11
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0