Lycka är när ens 12åriga tjejer bevisar för sig själv att de kan!

God söndagskväll!!
Jag hoppas att alla haft en underbar helg. Min helg har varit toppen... jag blir så förbaskat jävla glad när det går bra för våra 12åriga handbollstjejer. Vi har kämpat en massa för att tjejerna ska förstå grunderna i handbollsspelet och det börjar äntligen synas på matcherna oxå. I helgen har vi dessutom fått resultat av allt vårt slit vi gjort tillsammans. Vi har haft en jätte tuff period med mycket förluster, men vi har trott på det vi gör hela tiden. (eftersom vi vet att det funkar) Men man vill att tjejerna oxå ska få kännapå att det funkar och att de kan och de har utvecklats jätte mycket.
Helgens 3 matcher slutade med 2 vinster och 1 lika match. Mot de vi spelade lika förlorade vi med 10mål mot i höstas, så vi har gjort en bra utveckling!!=)
Annars så har vi haft en lugn och skön helg ihop. Tittat på en del filmer som Killers, som var SJUKT dålig, Cell 211 som jag knappt inte såg något på...inte en Mia film och sen så såg vi en till film som jag inte kommer ihåg, en tjejfilm så den var som tjejfilmer alltid e.... =)
Sen måste jag bara berätta att Emelie har gett mig en liten aword...TACK SÅ MYCKET!!! =)
Nu ska jag hoppa ner i sängen för i morgon så e det mer arbete med nya projektet som gäller!
GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0