Halmstad bjöd på en byxdress

Visit hm.com
Godkväll!
idag har jag lekt struts och grävt ner huvudet i sanden och slagit bort inbrottet i källaren igår. Hela denna dag har jag, älsklingen, Malin och Trissan varit i Halmstad och tittat på handboll. När killarna inte spelade så tog vi oss ner till centrum för lite lunch och det blev en del shopping.
Jag glömde mina solbrillor hemma så jag köpte nya pilotbrillor på Indiska för 60kr, lagom pris=)
Sen sprang jag på detta halsband som skulle kostat 400kr och det stod att det var 50% rea så jag kunde inte motstå det....sen när jag skulle betala så fick jag 70% rea istället. Jag blev inte ledsen! =D
Sen har jag nog gjort mitt konstigaste klädköp någonsin.... jo då en byxdress..JAG har köpt en BYXDRESS!! jo då.. till sommaren ska jag ha det med ett par sköna sandaler och glida i stan med solen i ansiktet.
Varför inte sattsa på något oväntat när man bara ska leva detta livet en gång?? =)
Hoppas ni haft en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Snygga brillor! Jag skulle också vilja ha en snygg byxdress. Som den som den mörkhåriga tjejen i Alcazar bar i "Så ska det Låta" i fredag. Cerisrosa!

2011-03-20 @ 08:52:13
Postat av: Emelie

Jag är också sugen på att skaffa en byxdress trots att jag var emot det i början.. Haha ;P Ps följde dig på twitter, det är jag som är mymlizz ;D

2011-03-21 @ 17:58:26
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0