Favorit bild

God morgon!
Idag tänkte jag visa min absoluta favoritbild. Modellen på bilden är ju älskade Caisa. Fotot är taget uppe i Stockholm när vi hade en tjejsemester. Helt underbart!! Just denna bild är från String Cafe på söder.
Tyvärr så gör jag för sällan sådana resor. Men det var en underbar vecka!
Det som e det bästa med Caisa förutom att hon e helt jävla underbart egensinnig är att vi kan vara precis som vi e. Vi behöver inte alltid prata utan vi kan ha en skön tystnad och bara existera.
Caisa, du ska bara veta att jag e så glad att vi har hittat varandra igen efter våra års uppehåll! Jag vill verkligen bli gammal tant ihop med dig!

Kommentarer
Postat av: Caisa

<3

2011-03-19 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0