En lyckad kidnappning

Bild tagen av Pillan
God morgon!
Igår så tog jag tåget in till lund. Lämnade Eddiesen hos mamma och gick sen ner till Nova för att luncha med en Jenny. Jenny och jag känner inte varandra så himla väl utan vi har gemensamma vänner och träffats en del gånger ihop med dessa tjejer under en MASSA antal år. Så det var himla kul att vi tog tag i oss själva och träffades under en lunch...mycket trevligt va det!
Efter lunchen så gick jag och "kidnappade" Pyttarna.... vilka hjärtan de e! E helt förälskade i dessa små liv. Sen hade vi en skön eftermiddag med en väldigt lång promenad i det underbara vädret för att möta upp Pillan i stan så hon fick tillbaka sina barn.
Att praoa som 2barn mamma var inga problem, detta för att pyttarna låg och sov så gott i vagnen hela tiden. Det som var lite mer kämpigt var med Eddisen. Han är inte helt inlärd att gå på en sida, utan han går gärna framför ens ben fram och tillbaka. Det kunde han ju inte göra nu för då blev han påkörd. Men efter ett tag gick det bra, och det var super bra träning för lillkillen. Han var helt slut när vi närmades oss Lunds centrum.
Det som slog mig var att när det väl e dax för barn (om den tiden kommer) så kommer det nog gå bra!
Idag så ska jag fixa lite med mitt nya projekt lite...sen får vi se vad som kommer ske....kanske kommer lite besök kanske inte... men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0