10 månader

God morgon!
Jag hoppas ni alla haft en bra helg. Jag har haft en bra och intressant helg. Både lördag och söndag så har jag varit på handbollstränar utbildning. Mycket intressant, det är alltid kul att bolla idéer med andra handbollsnördar som är i liknande sits som man själv är i. Jag var lite negativ inställd till denna utbildning pga att de andra tillfällena vi haft har varit så där bra, mycket teori och väldigt lite praktik. Men denna gången så blev det kanon blandning!!
Idag den 14mars så blir lillprinsen 10månader. Lilla Eddisen börjar bli stor...och husse börjar prata om att skaffa en flicka till honom....men vi får se. Jag e ganska nöjd med en vovve just nu.... sen när vi flyttar till större så kan jag tänka mig en till...men då e det en STOR hund som gäller så jag kan gå in för lite mer hundsport med.
Nu så ska jag äta min andra frukost sen ska jag bege mig mot Svågetorp!
Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

vilken sötnos han är! hihi, vore kul med en stor vovve! typ en s:t bernard! bredvid er lille, hihi! sött!!

kul att handbollsutbildningen var över förväntan!



hihi, vad kul att du lånat majkens namn till din söta ängel! (älskar de små vingarna, hur söta som helst!!) fin sidan var förresten!

2011-03-14 @ 21:34:59
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0