Semester med lyxigheter

Idag åkte vi iväg längst med E6:an norrut. Vårt mål va Säröhus med stopp på Freeport i Kungsbacka. Vi besökte Freeport förra året också då fyndade jag fin fina saker från Noa Noa, så mina förhoppningar var att göra minst lika bra fynd. MEN tänka er, jag fyndade ännu bättre. Nu e det 70% rea av outlet priset... ja ni förstår.. mycket billigt! =) Jag handlade minst 10plagg där...KÄRLEK!!! Förutom Noa Noa så fyndade jag ett oar skor och lite andra kläder.. ska bli intressant att räkna igenom alla kvittona och se hur mycket man "tjänat" på det!
I kväll har vi bara varit på Säröhus och njutit av spa:et och god dryck.
Sen har vunnit min liv första schack match... så detta e en mycket bra dag!!
Jag hoppas ni haft en bra dag!!
KRAM
Mia

Kommentarer
Postat av: Helena

O jag älskar Freeport! Fyndade en Filippa K för fem år sen som jag fortfarande använder...eller ja, den ligger i nån flyttkartong nånstans. Men den finns iallafall kvar.

2011-07-27 @ 11:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0