Gått över gränsen till vuxenvärlden....

30 är min nya ålder. Trea nolla och det känns utmärkt!
Jag firade uppe i Göteborg med Partille cup ihop med mina handbollstjejer och alla ledare.
Ledar-partyt var på min födelsedag så jag blev underhållen av Eric Grönvall som vann Idol för något år sen, inte helt illa.
Mina brödrar och brorsdöttrar var där uppe så de som saknades var mamma, pappa och alla andra jag älskar.
Några av de presenter jag har fått, men jag har även fått nyckeln till vuxen världen (ska ta ett foto sen) en resa till Miami av svärföräldrarna och sen ska jag o älsklingen åka på sista minuten som min älskling oxå bjuder på.

Kommentarer
Postat av: J

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en fin dag!

Kram!

2011-07-11 @ 14:52:56
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0