Hjälp..... någon har kidnappat min kropp!!

Dagens stora upptäckt är att jag har fått KÄRRING RUMPA!!!!! Inte bra!
Gubbrumpor är inte heta...och det e inte heller KÄRRING-RUMPOR och JAG är ägare till en. PANIK!!!!!!!
Denna inte så smickrande upptäckt gjorde jag på gymet när jag stod framför de gigantiska speglarna som finns vid de fria vikterna. För er som har läst min blogg innan så vet ni allt om SNYGG och FUL speglar. Med dagens upptäckt insåg jag att SNYGG speglar kan ha partier med FEL reflektioner...idag var det kärringrumpan som satt på min kropp! När flyttade den dit??? Inte har den ansökt att få bo på mig, jag hade INTE godkänt det om den hade ansökt om det. Eftersom den inte ansökt om lov så måste den ha kidnappat min bakre del....och det är INTE okej!!!!
Jag antar att den inte kommer flytta av sig själv. Jag måste alltså jobba hårt för att få bort inkräktaren...för den lär ju inte flytta självmant. Så det är hårda tag som gäller nu...det kommer bli svett, blod och tårar för att min kära vanliga kroppsdel ska komma tillbaka. För denna inkräktare ska bort!
NU HAR INTE DETTA MED INLÄGGET ATT GÖRA... men hur ändrar jag inställningarna så jag vår mellanrum mellan raderna när jag tryckt det??? För nu blir allt i en ända jätte text utan luft... hjälp behövs!!

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - Träning & Kost

Tryck ENTER två ggr? ;)

2011-01-05 @ 16:30:05
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0