Suddigt men älskar det i alla fall

Tyvärr så e detta foto väldigt suddigt, men jag älskar ljuset, färgerna och fröken som sitter där.
Vi har varit i Torpet idag också. Mycket har hänt på 2dagar. Hela "la familja" var där uppe det innebär att mammas och pappa bästa kompisar också kom upp och hjälpte till med snickrandet. Idag så har vi lagt helt nytt golv och jag har målat om hela köket. Nu lät köket som ett enormt rum men det e det inte, totalt så är det nog bara 10kvm vägg som skulle målas =) Men så klart 2 omgångar ;)
...
Fotosöndag har denna tema "rund".
Jag åker till Danmark på handbollscup på torsdag så jag tänkte att jag var tvungen att ta min bild idag. Vilket jag lyckades göra uppe i torpet! Tror faktiskt det kommer bli riktigt bra... måste bara välja vilken bild jag ska ta! Tog några alternativ... Ni får se på söndag vilken det blev! =)
...
Ha en riktigt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0