Snor proppar igen tankarna

Hej!
Första dagen på denna vecka och de första timmarna fick jag äntligen hänga med min älskling. Han började inte förrän 13.30 så vi hann med en lunch i hop. Sen så har jag hängt ihop med de underbara Pytterna och Pillan. Solen kom fram tillslut i Malmö så vi njöt ute i solen efter lite anda ärenden på stan så som att hitta skor till 8månaders barn med stl ca 20.
..
Jag har tyvärr inte uppdaterat så mycket det senaste pga att jag varit sjuk och huvudet har inte riktigt fungerat. Måste varit för mycket snor som satt stopp för tankarna.
Sen har jag funderat på hur jag ska marknadsföra Tant Lindblad. Just nu har jag ju en utlottning, men jag vet inte riktigt om det är min stil... Jag ger gärna bort, utan det e mer den saken att "tvinga" att länka till inlägget...ska jag vara lotta ut?? Eller ska jag inte göra det alls???
Vad kan jag stå för utan gnagande känsla i magen? Är någon intresserad av det jag gör?? Eller det e bara mina närmsta som tycker det e bra??
Det är mycket tankar nu.
...
Nu ska jag ta fram min symaskin och sy igen ett par fickor på ett par chinos jag precis har köpt. Varför gör de modellen så det ser ut som man har häng-buk???
Sen ska jag bjuda min älskling på lite god mat med lite efterrätt, jordgubbar doppade i choklad
..
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0