I morgon är det tänkt att det är dax för

Just nu har jag en orolig känsla i kroppen. Ska jag misslyckas igen??
Tanken är att jag ska börja jogga "seriöst" igen. Men hur länge kommer det hålla? 1dag, 1vecka, 2veckor, 1månad eller kommer jag för en gångs skull klara det?
Om jag går in i mig själv och är ärlig för mig själv så VILL jag klara min utmaning och bli jogging idiot och där igenom klara mitt mål nästa vår/sommar dvs springa Göteborgsvarvet på 2.1mil.
Som jag skrev igår så hittade jag en tidning förra veckan med en massa program beroende på vilken nivå man är på. Det är bara att följa den så får man en bra planering... men jag vet med mig att när suget/hungern på att sätt igång har lagt sig (vilket kan ske i natt redan) så kan jag "glömma bort" att jag kör en satsning och gör det inte. Då är misslyckandet ett faktum...IGEN! ... Hur fasen ska jag få mig att fortsätta? Jag har lyckats med 2 saker än så länge i mitt liv 1: inte äta kött (ca 15år) 2: äta enligt LCHF (2år nu). Jag vill ha nummer 3 på min lista, där ska det stå: 3. Joggare (livet ut)
Vi får se hur det blir, men känslan är inte så god just nu. MEN JAG VILL!!!! Men rädd för att göra mig själv besviken IGEN!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var inte rädd för att misslyckas =) Allt är ju bättre än ingenting alls, jag tror på dig! Kör hårt!! :)

2011-04-17 @ 23:49:05
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0