Andas personlighet


Att städa undan andras tillhörigheter känns för mig lite konstigt. Torpet som har tillhört min farbror som gick bort andas hans personlighet. Han älskade indianer, gamla bilar och Amerika. Han har flaggor, tavlor, böcker, tidningar och en massa små prylar som var viktiga för honom. Vi målade om förra veckan och då plockade vi ner alla prylar som fanns och tog ut alla möbler som fanns i torpet. Nu vet jag inte riktigt vad som har kommit in igen eftersom jag inte var närvarande när min pappa och bror tog in möblerna och satte upp tavlorna som de ville ha kvar.
...
Bilderna ovan är på Trissan när hon hittade en av flaggorna. Det var en tyg flagga som hon föll pladask för och ville ha med sig hem. Vilket hon gjorde.
...
Jag hoppas att ni har haft en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0