åååå...nu igen

Varför varför varför "glömmer" jag att äta?? Mitt huvud är som en gummianka just nu. Fy fan va det e obehagligt! Dålig förebild jag e för mina tjejer, jag är på dom att de ska äta osv men själv glömmer jag det titt som tätt!
...
Jag ska göra en ärlig satsning på min joggning nu. Jag köpte en jätte bra tidning för 1 vecka sen (som jag nu inte kommer ihåg namnet på och jag orkar inte hämta den) och där står 5 olika tränings program beroende på vilken nivå man e på.
Jag kan skriva mer om det en annan dag. NU e det MAT!!! Sen sak vi se på " i rymden finns inga känslor"
Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Wow vad fint du fått här

Äta ??!? Jo jag har en viss tendes att glömma det jag med.

Får jag mitt kaffe är jag helt nöjd.

2011-04-16 @ 22:04:36
URL: http://Www.livetenlminimi.wordpress.com
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Topphälsa?! Jag fick hem den i brevlådan och den hade dom programmen i :D

2011-04-17 @ 11:03:14
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0