Upp och ner, ner och upp...

Lingonveckan gör sig verkligen påmind. Just nu så åker jag feta bergodalbanor... som ni kunde läsa i mitt förra inlägg så blev jag lite ledsen, nere osv i lördags. Men det e inte det som gör att jag åker upp och ner i denna bana.. utan ALLT som hänger över mig på trädgårdsfronten.

Just nu orkar jag inte med att ha kunder som krånglar. Jag vill bara att de säger hur de vill ha det och så gör vi så. Inte ångrar och bytar osv...det tar ALL min kraft. Vill inte!!!!! Just nu kan vill jag bara sätta mig ner och gråta och bara sluta jobba. Jag hade kunnat åka iväg och stänga ner hela verksamheten för jag ORKAR inte!!!!  Men det e mycket möjligt att om en vecka så e allt bra igen...fast troligen inte.... utan förhoppningsvis om 2månader så e allt lugnt igen.

Jag måste nog tillägga att jag hade det JÄTTE bra i lördags kväll, för utom ett missöde med en kaffedrink som kom på mig och Emelies fina Odd Molly tröja som jag (kom i) lånade =( Men som tur e så gick det bort i tvätten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0