Brumm brumm

Nu e jag inne i ett sånt dära glömma bort bloggen stadie igen...fattar inte det. =( Måste bero på att jag inte sitter vid datan lika mycket.

I förra veckan så hade jag och svärfar en dajt! Jag skulle uppfylla hans enda födelsedagsönskning...få lite foto på hans älskade bil. Det blev ca 160st så foto... =)





På vägen hem så stannad vi till i Harlösa på en nostalgimack






Vet ni vad jag har köpt idag???? =) Jag har LÄNGTAT efter denna maskin väldigt länge....
En glassmaskin har fått flytta in till oss! Väntar bara på min älskade sambo så vi kan åka iväg och storhandla så jag kan köpa massa goda saker till att göra glass på!


Kommentarer
Postat av: J

Åh em Mazda Miata MX5, en sån har jag haft. I like :-)

2011-01-20 @ 16:44:59
URL: http://www.dressedtokill.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0