Klackar av trä

Gymmet är avklarat och jag gick på lätta skor där ifrån! Tiden på 5km blev 32.02min...dvs lite mer än 3min förbättring sen förra gången. =) Wiho...detta var andra gången i  mitt liv jag joggade 5km. Som jag har berättat innan så har jag ju fått ett vad av Alexander (min svåger) 5km på 30min så bjuder han på en vegetarisk middag med vin! Vem hade inte velat ha det??? =) Emelie hans söta sambo hon har oxå börjat jogga lite mer på "allvar" nu..och det sporrade mig idag. =)  När jag hade 500meter kvar idag så tittade jag på klockan (som jag har gömt under min iPhone) då stod den på 30.?? något...så var det bara att öka farten...och det gjorde jag...jäkla vad peppad jag var! När jag steg av bandet idag så var jag inte i närheten av så trött som jag var förra gången.  Fast jag e fortfarande hostig..så fort jag anstränger mig så börjar jag hosta. =/

Jag måste bara visa mina nya kära bianco


Eller hur e de fina!? =) Jag har en förkärlek till träklackar.

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

vad duktigt sprunget! vet inte hur länge (läs:kort) jag skulle orka. måste liksom ha en fotboll framför mig isåfall.. så att jag liksom inte TÄNKER på att jag springer.. för då blir jag psykiskt trött. haha!

2010-01-25 @ 22:37:51
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0